Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2020 14:09 Publikacja: 22.01.2020 13:19
Foto: Bloomberg
We środę, 22 stycznia Światowa Organizacja Zdrowia ma poinformować, czy koronowirus już powinien być traktowany jako epidemia. Jak na razie z powodu niewydolności dróg oddechowych zmarło już 9 osób, u 440 stwierdzono zarażenie tym wirusem. Ponad 2 tys. w samych Chinach znajduje się pod obserwacją, a prawie 800 zostało z niej zwolnionych, ponieważ okazało się, że cierpią na zwyczajne przeziębienie i nie jest to wirus.
Polski LOT lata codziennie na któreś z dwóch pekińskich lotnisk: Beijing International i Beijing-Daxing. A cztery razy w tygodniu chińska Air China. Na obydwóch jest ścisła kontrola zdrowia pasażerów, z których zresztą większość zakrywa twarz specjalnymi maseczkami, jakimi i na co dzień chronią się przed smogiem. Z kolei na warszawskim Lotnisku Chopina, jak poinformowano „Rzeczpospolitą” w biurze PR portu odpowiednie służby są w pełnej gotowości, by w każdej chwili zareagować . Jak na razie nie ma jednak jakichkolwiek zaleceń ze strony Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W szczycie epidemii SARS w 2003 roku na warszawskim lotnisku rozłożone zostały maty nasączone środkami dezynfekcyjnymi. Wtedy było to konsekwencją właśnie zalecenie WHO.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas