Aktualizacja: 17.09.2019 06:43 Publikacja: 16.09.2019 21:39
Foto: Bloomberg
Jak podaje Deutsche Welle, do końca 2019 r. w budżecie DB powstanie ogromna dziura budżetowa, bo już w czerwcu długi miały przekroczyć graniczną kwotę, jaką komisja budżetowa wyznaczyła na koniec tego roku.
Przewoźnik ma się ratować sprzedażą Arrivy – swojej zagranicznej spółki-córki, która w ub. roku osiągnęła przychody w wysokości 5,4 mld euro, o 1,8 procent większe niż w roku 2017. Jednak to prawdopodobnie nie wystarczy. Według BRH, konieczna może okazać się sprzedaż kolejnych aktywów – międzynarodowej firmy spedycyjnej DB Schenker (jej ubiegłoroczne przychody to 17 mld euro). 18 września sytuacją finansową spółki ma zająć się rada nadzorcza. Będzie m.in. omawiać nową koncepcję gospodarczego funkcjonowania DB oraz strategię rozwojową przedsiębiorstwa.
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas