Reklama

Koniec horroru z płaczącymi dziećmi w samolotach. Przewoźnik ma na to sposób

Japan Airlines wyciąga rękę do tych, dla których płaczące dziecko w pobliżu to koszmar. A przy tym dba o to, by nie ucierpiało żadne dziecko.

Aktualizacja: 27.09.2019 13:10 Publikacja: 27.09.2019 12:40

Koniec horroru z płaczącymi dziećmi w samolotach. Przewoźnik ma na to sposób

Foto: AdobeStock

Japan Airlines wyszły naprzeciw potrzebom pasażerów, którzy nie są w stanie wytrzymać płaczących maluchów i w bardzo prosty sposób umożliwiły rezerwowanie miejsc z dala od małych dzieci. Zauważył to jeden z pasażerów i podzielił się tym na Twitterze.

Rezerwując miejsce pasażer może zobaczyć ikonki oznaczające, że na danym miejscu ma siedzieć dziecko do drugiego roku życia. Pozwala to na wybranie miejsca odpowiednio daleko od berbecia. Rozwiązanie Japan Airlines działa dzięki temu, że miejsca dzieci wskazywane są przez opiekunów przy rezerwacji. Przewoźnik nie gwarantuje jednak, że rozwiązanie zadziała za każdym razem. Jak informuje „The Guardian", ikonka oznaczająca dziecko nie pojawi się gdy rezerwacji dokona osoba trzecia lub miejsce dziecka będzie rezerwowane w ramach biletu grupowego (np. poprzez biuro podróży). Nie zadziała to także w sytuacji, w której w ostatniej chwili dokonana zostanie zmiana samolotu na inny.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Transport
Wielkie zmiany w Lufthansie. Najważniejsze decyzje pod jednym dachem
Transport
Amerykanie znieśli sankcje na białoruską Belavię. Co to znaczy?
Transport
Samolot Enter Air wypadł z pasa na lotnisku w Balicach
Reklama
Reklama