Reklama

Koniec horroru z płaczącymi dziećmi w samolotach. Przewoźnik ma na to sposób

Japan Airlines wyciąga rękę do tych, dla których płaczące dziecko w pobliżu to koszmar. A przy tym dba o to, by nie ucierpiało żadne dziecko.

Aktualizacja: 27.09.2019 13:10 Publikacja: 27.09.2019 12:40

Koniec horroru z płaczącymi dziećmi w samolotach. Przewoźnik ma na to sposób

Foto: AdobeStock

Japan Airlines wyszły naprzeciw potrzebom pasażerów, którzy nie są w stanie wytrzymać płaczących maluchów i w bardzo prosty sposób umożliwiły rezerwowanie miejsc z dala od małych dzieci. Zauważył to jeden z pasażerów i podzielił się tym na Twitterze.

Rezerwując miejsce pasażer może zobaczyć ikonki oznaczające, że na danym miejscu ma siedzieć dziecko do drugiego roku życia. Pozwala to na wybranie miejsca odpowiednio daleko od berbecia. Rozwiązanie Japan Airlines działa dzięki temu, że miejsca dzieci wskazywane są przez opiekunów przy rezerwacji. Przewoźnik nie gwarantuje jednak, że rozwiązanie zadziała za każdym razem. Jak informuje „The Guardian", ikonka oznaczająca dziecko nie pojawi się gdy rezerwacji dokona osoba trzecia lub miejsce dziecka będzie rezerwowane w ramach biletu grupowego (np. poprzez biuro podróży). Nie zadziała to także w sytuacji, w której w ostatniej chwili dokonana zostanie zmiana samolotu na inny.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Kontrole graniczne utrudniają ruch TIR-ów
Transport
Zagraniczne samoloty miały pójść w odstawkę. Rosjanie przyznają: to się nie uda
Transport
Drastyczna decyzja Wizz Aira. Żegnajcie Emiraty. Teraz Europa Środkowa będzie najważniejsza
Transport
Ryanair przeprosił się z Modlinem. W tle groźni rywale
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Transport
Rosyjska lotnicza ruletka. Przestrzeń powietrzna coraz bardziej niebezpieczna
Reklama
Reklama