Aktualizacja: 06.11.2019 17:58 Publikacja: 06.11.2019 17:58
Dennis Muilenburg, prezes Boeing Co.
Foto: Bloomberg
Koncern stara się odbudować zaufanie i współpracę z liniami lotniczymi, pasażerami i organami nadzoru na świecie po uziemieniu B737 MAX po 2 katastrofach. Szczegóły programu "Globalne bezpieczeństwo lotnicze" są trzymane w tajemnicy w związku z opóźnianiem się powrotu tych samolotów do pracy.
Boeing uruchomi go po zatwierdzeniu przez organy nadzoru zmian w oprogramowaniu i w szkoleniu pilotów, gdy samoloty zaczną znów latać - powiedziała Reuterowi jedna z osób znających sprawę. Budżet na projekt nauki pilotów przewidziano dodatkowo niezależnie od sumy ponad 8 mld dolarów kosztów kompensaty dla linii lotniczych za opóźnione dostawy i ich gorsze wyniki z powodu uziemienia tych samolotów.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas