Reklama

Maxy, B737 NG i fuzja z Embraerem. Potrójny ból głowy Boeinga

Dodatkowe wymogi albo późniejszy powrót MAXów zaszkodzi ich produkcji, FAA chce nałożyć grzywnę 3,9 mln dolarów za złe części do B737 NG, a w Brazylii mniejszościowi udziałowcy Embraera walczą o anulowanie fuzji — to w skrócie trzy największe problemy Boeinga

Publikacja: 07.12.2019 11:17

Maxy, B737 NG i fuzja z Embraerem. Potrójny ból głowy Boeinga

Foto: Bloomberg

Koncern w piśmie z 18 października do komisji nadzoru giełdowego SEC, relacjonowanym teraz przez Reutera oświadczył, że istotne dodatkowe wymogi stawiane przez organ nadzoru lotnictwa (FAA) czy opóźnienia w powrocie MAXów do pracy mogą ograniczyć albo wstrzymać na pewien czas produkcję tych samolotów. Boeing nie spodziewa się rezygnacji z zamówień z powodu ich uziemienia, co miało wpływ na jego wyniki finansowe. Poinformował też o liczbie zamówionych maszyn i zapewnił, że jest w stanie przyspieszyć daty ich dostaw klientom.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Rośnie konkurencja na rynku kolejowym
Transport
Wojna handlowa USA-Chiny: Donald Trump bierze się za lotnictwo
Transport
Unijny zakaz sprzedaży aut spalinowych do poprawki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
PKP Intercity zapowiada więcej pociągów i krótsze czasy przejazdów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama