Reklama
Rozwiń
Reklama

Maxy, B737 NG i fuzja z Embraerem. Potrójny ból głowy Boeinga

Dodatkowe wymogi albo późniejszy powrót MAXów zaszkodzi ich produkcji, FAA chce nałożyć grzywnę 3,9 mln dolarów za złe części do B737 NG, a w Brazylii mniejszościowi udziałowcy Embraera walczą o anulowanie fuzji — to w skrócie trzy największe problemy Boeinga

Publikacja: 07.12.2019 11:17

Maxy, B737 NG i fuzja z Embraerem. Potrójny ból głowy Boeinga

Foto: Bloomberg

Koncern w piśmie z 18 października do komisji nadzoru giełdowego SEC, relacjonowanym teraz przez Reutera oświadczył, że istotne dodatkowe wymogi stawiane przez organ nadzoru lotnictwa (FAA) czy opóźnienia w powrocie MAXów do pracy mogą ograniczyć albo wstrzymać na pewien czas produkcję tych samolotów. Boeing nie spodziewa się rezygnacji z zamówień z powodu ich uziemienia, co miało wpływ na jego wyniki finansowe. Poinformował też o liczbie zamówionych maszyn i zapewnił, że jest w stanie przyspieszyć daty ich dostaw klientom.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama