Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Tak uważa prezydent dużej firmy leasingowej Air Lease, Steven Udvar-Hazy, która zamówiła 150 B737 MAX, bo jego zdaniem ta marka ucierpiała i może doprowadzić do spadku wartości tych samolotów

Aktualizacja: 21.01.2020 16:21 Publikacja: 21.01.2020 15:31

Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Foto: Bloomberg

Udvar-Hazy jest jednym z założycieli branży leasingu w lotnictwie, która finansuje prawie połowę światowej floty samolotów pasażerskich. W kwietniu 2019 o "rebrandingu" wspomniał Donald Trump, ale Boeing stwierdził w czerwcu, że nie zamierza zmieniać nazwy tych samolotów.

Czytaj także: Wielkie obietnice nowego szefa Boeinga

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach
Transport
Rosyjskie tiry utknęły w Kazachstanie. Rośnie korupcja i straty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Budowa S16 na Mazurach na nowych zasadach. Co się zmieni? Kiedy kierowcy pojadą przebudowaną trasą?