Reklama

Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Tak uważa prezydent dużej firmy leasingowej Air Lease, Steven Udvar-Hazy, która zamówiła 150 B737 MAX, bo jego zdaniem ta marka ucierpiała i może doprowadzić do spadku wartości tych samolotów

Aktualizacja: 21.01.2020 16:21 Publikacja: 21.01.2020 15:31

Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Foto: Bloomberg

Udvar-Hazy jest jednym z założycieli branży leasingu w lotnictwie, która finansuje prawie połowę światowej floty samolotów pasażerskich. W kwietniu 2019 o "rebrandingu" wspomniał Donald Trump, ale Boeing stwierdził w czerwcu, że nie zamierza zmieniać nazwy tych samolotów.

Czytaj także: Wielkie obietnice nowego szefa Boeinga

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama