Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.05.2020 11:33 Publikacja: 26.05.2020 11:15
Foto: Materiały prasowe
Linia ma swoje filie w Peru, Kolumbii, Ekwadorze oraz w USA. Jest to druga lotnicza ofiara kryzysu Covid-19 na tym kontynencie. Wcześniej zbankrutowała kolumbijska Avianca.
Pandemia Covid-19 tak drastycznie pogorszyła sytuację finansową LATAM, że zarząd nie miał innego wyjścia, jak skorzystanie z amerykańskiej ustawy Chapter 11, która chroni go przed wierzycielami w Stanach Zjednoczonych. A tam ma ich najwięcej. Linia w ostatni weekend zaczęła się przygotowywać do wznowienia działalności po uziemieniu 95 proc. floty w okresie marzec-maj. Na lipiec planowano już wznowienie przynajmniej 18 proc. operacji. Te plany pokrzyżował prezydent USA, Donald Trump, który w obawie przed rozprzestrzenianiem się Covid-19 zawiesił ruch lotniczy dla cudzoziemców między Brazylią a USA, głównymi rynkami LATAM.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W sobotę rozpoczął się pierwszy w historii strajk personelu pokładowego w Air Canada. Największy kanadyjski prze...
Największa rosyjska firma żeglugowa, będąca głównym operatorem floty cieni, utraciła rentowność. Strata netto za...
Linie lotnicze Air Canada będą zmuszone odwołać większość z zaplanowanych na sobotę lotów w związku ze strajkiem...
Rosyjska stocznia nie poradziła sobie z budową dwóch nowoczesnych lodołamaczy. Zabrakło podzespołów z zagranicy,...
Czeski RegioJet zacznie wozić pasażerów pomiędzy Krakowem a Warszawą od września 2025 r. – ustaliła „Rzeczpospol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas