Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.10.2020 10:22 Publikacja: 11.10.2020 10:15
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Przewoźnicy autobusowi zaczynają przywracać strefy buforowe i szykują się na limitowanie liczby pasażerów. PKP Intercity poprawia sposób rezerwacji miejsc, by nie stłaczać pasażerów. Zaczyna także prace nad nowym systemem sprzedaży biletów.
Od soboty radykalne obostrzenia wprowadził Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach objętych czerwoną strefą. Liczbę pasażerów w autobusach ograniczono do 30 proc. wszystkich miejsc siedzących i stojących. Jednocześnie co najmniej połowa miejsc siedzących nie może być zajęta. To drastycznie ograniczy możliwości przewozowe. Choć ZTM ma w najbliższych dniach wysłać na trasy wszystkie dostępne pojazdy, ale – jak przyznaje – ich liczba jest ograniczona. Tylko na najbardziej obciążonych liniach będzie można podstawić po dwa autobusy. - Jeżeli jest to możliwe, proszę wybierać godziny przejazdu poza porannym i popołudniowym szczytem komunikacyjnym – zaapelowała Barbara Damian, dyrektor kieleckiego ZTM.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas