Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.02.2021 06:23 Publikacja: 07.02.2021 18:41
Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek
Kadłub samolotu jest gotowy i zakonserwowany w hangarze pod Kijowem, ale jego ukończenie zostało odłożone, ponieważ na świecie nie było popytu na tak gigantyczne maszyny. Teraz UkrOboronProm zdecydował się wznowić prace i gorączkowo poszukuje zagranicznych inwestorów, którzy pomogliby ukończyć taki projekt — pisze „Kyiv Post".
Jak pisze gazeta Jurij Husijew, dyrektor generalny UkrOboronProm, firmy do której należą zakłady Antonowa, w tej chwili energicznie szuka zagranicznych kontaktów zainteresowanych ukończeniem drugiego Mriji i jest w kontakcie z kilkoma krajami. W tym celu pojechał na indyjskie targi lotnicze Aero India 2021 (3-7 luty). Antonow był tam jednym z wystawców. — Zamierzamy jeszcze pojawić się z Antonowem i UkrOboronoPromem na targach lotniczych w Banglore ze wspólną propozycją podjęcia współpracy w awionice i lotnictwie — mówił Husijew. Przyznał jednocześnie, że do ukończenia budowy drugiego giganta potrzebne jest wsparcie silnego inwestora, bo głównym problemem jest znalezienie klienta chętnego kupić taką maszynę. — Rzeczywiście, mamy już kadłub samolotu, ale nie mamy do niego silników, ani awioniki — przyznał Sergi Byczkow, dyrektor generalny Antonowa.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas