Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.03.2020 12:48 Publikacja: 01.03.2020 12:48
Foto: Bloomberg
Dlatego właściciele SCAC podjęli radykalne kroki. Na trzy miesiące przed 20-tą rocznicą powstania SCAC właśnie stracił niezależność. Nie tylko nie był w stanie skutecznie wejść na rynki zagraniczne, ale i w samej Rosji linie kupowały Superjety na siłę i pod presją korzystając z finansowego wsparcia ze strony państwowego banku VNB. Nie dali się również namówić na kupno tych maszyn Norwedzy z Norwegiana, chociaż Rosjanie kusili ich prawami do latania nad Syberią. W tej sytuacji SCAC zaczął się zwijać, właśnie przestał być niezależną firmą. Teraz jako Regional Aircraft został włączony do Irkut Corporation. Jedynym jego produktem pozostanie SSJ100.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas