Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.01.2020 14:04 Publikacja: 19.01.2020 13:57
Foto: Bloomberg
Łatwiejsza będzie wówczas także sprzedaż tych maszyn zagranicznym odbiorcom, bo Amerykanie nie będą mogli już ograniczać producentowi możliwości eksportowania SSJ100 z powodu korzystania z ich zaawansowanych technologii. Jednym z potencjalnych kandydatów byłby Iran objęty europejskimi i amerykańskimi sankcjami.
Możliwość takiej sprzedaży pojawiła się wiosną 2019 po tym, jak zawartość „wrażliwych” komponentów z USA w Suchojach spadła poniżej 10 proc. Tyle że i te 10 proc. jest kluczowe i nadal pozostaje potężny „wkład” europejski sięgający nawet 60 proc. Te liczby zostały potwierdzone przez Sukhoi Civil Aircraft (SCAC), firmę produkującą SSJ100. A to z kolei oznacza, że potężne byłyby koszty sfinansowania produkcji substytutów importu.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas