Reklama

Pasażer pogryzł innego pasażera. Nie będzie odszkodowania

Pandemia COVID-19 nie powstrzymała dyskusji na temat odszkodowań wypłacanych przez linie lotnicze za odwołane i opóźnione rejsy. Ale przewoźnicy starają się skrócić listę powodów, kiedy takie zadośćuczynienie się należy.

Aktualizacja: 15.06.2020 13:58 Publikacja: 15.06.2020 13:00

Pasażer pogryzł innego pasażera. Nie będzie odszkodowania

Foto: Fotolia

W ostatni czwartek Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał wyrok sankcjonujący brak takiej wypłaty w przypadku, gdy pasażerowie pogryzą się ze sobą. W uzasadnieniu swojego wyroku sąd jednak dodał, że w takim przypadku, kiedy wydarzenie naprawdę nie zostało zawinione przez przewoźnika wszystkim pasażerom należy się jak najszybszy transport do portu docelowego. I obojętne, czy resztę podróży odbędą na pokładzie samolotu tego samego przewoźnika czy też jakiejkolwiek innej linii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama