Reklama

Planują ekspresówkę na Mazowszu

Dziesięciu wykonawców złożyło oferty w przetargu na opracowanie Koncepcji Programowej na drogę ekspresową S 61 od Ostrowi Mazowieckiej do Szczuczyna. Niektórzy na wszystkie pododcinki, większość na wybrane fragmenty planowanej ekspresówki.

Publikacja: 15.01.2015 09:17

Dziesięciu wykonawców złożyło oferty w przetargu na opracowanie Koncepcji Programowej na drogę ekspr

Dziesięciu wykonawców złożyło oferty w przetargu na opracowanie Koncepcji Programowej na drogę ekspresową S 61 od Ostrowi Mazowieckiej do Szczuczyna.

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki MZub Marian Zubrzycki

Największym zainteresowaniem – wpłynęło 7 ofert - cieszył się fragment trasy nr 5 biegnący od obwodnicy Łomży (węzeł „Kolno", dawniej węzeł Giżycko), do początku istniejącej obwodnicy Stawisk. Powstanie tam 12,65 km drogi w standardzie trasy ekspresowej i 2,4 km w standardzie drogi głównej przyspieszonego ruchu. Najtańsza złożona oferta proponowała budowę za 880 tys. zł, natomiast najdroższa sięgnęła wartości 2,9 mln zł.

Dla porównania najmniej ofert, bo zaledwie po 4, wpłynęło na budowę odcinków 3 i 4 obejmujące całą obwodnicę Łomży. Na odcinek nr 3 biegnący od węzła „Łomża Południe" do węzła „Łomża Zachód" wartość ofert rozciągała się od kwoty od 1,04 mln zł do 1,94 mln. zł. Natomiast na odcinek nr 4 od węzła „Łomża Zachód" do węzła „Kolno" (dawniej węzeł „Giżycko") – od 1,6 do 3,5 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Transport
Strajk w Air Canada uziemił już setki samolotów. Może potrwać trzy doby
Transport
Największy armator Rosji tonie. To on stworzył flotę cieni
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama