Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.10.2020 18:28 Publikacja: 26.10.2020 18:25
Foto: Bloomberg
Mechanizy i piloci Americana mają objaśniać zainteresowanym jak teraz MAXy będą latać, co się w nich zmieniło i dlaczego stały się naprawdę bezpieczne. American Airlines planuje pierwsze rejsy naprawionymi Boeingami już w grudniu 2020. Ma jednak świadomość, że po 2 katastrofach i problemach Boeinga z naprawieniem systemów w tym modelu samolotu pasażerowie mogą być pełni obaw przed taką podróżą.
Przewoźnik wierzy, że taka akcja spowoduje wzrost zaufania po tym, jak 31 października 2018 i 10 marca 2019 piloci nie poradzili sobie z agresywanie działającym autopilotem. W dwa dni po drugiej katastrofie MAXy zostały uziemione na całym świecie. Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) też ma nadzieję, że już w listopadzie dojdzie do ponownej certyfikacji naprawionych MAXów, a na początku przyszłego roku, po przeszkoleniu pilotów, maszyny te będą już mogły latać z pasażerami. Teraz tylko pozostaje przekonać, że podróże tym typem samolotu jest tak bezpieczna, jak każdym innym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas