Zatrudnienie w nowym centrum usług Ryanair znajdzie 200 osób, a dzień otwarty dla zainteresowanych pracą zaplanowany został na 4 czerwca. To kolejna inwestycja irlandzkiego przewoźnika w Polsce.
Pasażerom ma być łatwiej
Customer Service Escalation Centre ma pomagać wszystkim pasażerom Ryanaira składającym skargi na opóźnione i odwołane loty. Stworzy 200 nowych miejsc pracy, a Ryanair wycenia wartość inwestycji na 45 mln zł.
Czytaj więcej
Od sezonu letniego, czyli od początku kwietnia Ryanair zlikwiduje swoja bazę w Billund, skąd o kr...
- CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w razie zakłóceń lotów, szczególnie tych spowodowanych ograniczeniami kontroli ruchu lotniczego, niekorzystnymi warunkami pogodowymi lub ograniczoną przepustowością lotnisk – tłumaczy Tracy Kennedy, która odpowiada w Ryanair za kontakty z pasażerami. - Centrum będzie zapewniać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać pasażerów dotkniętych zakłóceniami w rozkładach lotów oraz oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii opartej na sztucznej inteligencji - dodaje.
Polska druga po Irlandii w strukturach Ryanaira
To jest kolejny projekt Ryanaira, który Irlandczycy lokują w Polsce i pierwszy taki w całej grupie.