Latanie w czasie wojny. Jest dłużej i drożej, ale linie uczą się z tym żyć

Właśnie mija rok od ataku Hamasu na Izrael. A na Bliskim Wschodzie sytuacja wciąż się zaognia. To nie znaczy jednak, że nie ma chętnych do latania w ten region.

Publikacja: 07.10.2024 09:43

Samolot przewożący obywateli Australii ewakuowanych z Libanu w związku z izraelskimi atakami przygot

Samolot przewożący obywateli Australii ewakuowanych z Libanu w związku z izraelskimi atakami przygotowuje się do lądowania na międzynarodowym lotnisku w Larnace na Cyprze

Foto: AFP

Bywają dni – są to zwłaszcza czwartki, które w krajach arabskich oznaczają początek weekendu – kiedy samoloty przylatują bądź odlatują godzinę później, niż wynika to z rozkładu. Czyli zaplanowana godzina, a nawet półtorej, to raczej za mało, żeby się przesiąść i polecieć dalej.

Podobna sytuacja jest teraz z przesiadkami w Stambule, Dosze, Abu Zabi, czy w Dubaju, gdzie zazwyczaj 60 minut spokojnie wystarczało na zmianę samolotu. Te centra przesiadkowe są popularne wśród polskich pasażerów, zwłaszcza przy lotach na wschód.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Konflikt na Bliskim Wschodzie mocno uderza w lotnictwo. Bilety mogą podrożeć
Transport
Paris Air Show. Deszcz zamówień, ale nie dla wszystkich
Transport
Fundusz Kolejowy mało efektywny
Transport
Indyjskie Dreamlinery sprawdzone po katastyrofie. Co wykazał przegląd?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Transport
Moskiewskie lotnisko znacjonalizowane. „Szukanie haków na cudzoziemców"