Latanie w czasie wojny. Jest dłużej i drożej, ale linie uczą się z tym żyć

Właśnie mija rok od ataku Hamasu na Izrael. A na Bliskim Wschodzie sytuacja wciąż się zaognia. To nie znaczy jednak, że nie ma chętnych do latania w ten region.

Publikacja: 07.10.2024 09:43

Samolot przewożący obywateli Australii ewakuowanych z Libanu w związku z izraelskimi atakami przygot

Samolot przewożący obywateli Australii ewakuowanych z Libanu w związku z izraelskimi atakami przygotowuje się do lądowania na międzynarodowym lotnisku w Larnace na Cyprze

Foto: AFP

Bywają dni – są to zwłaszcza czwartki, które w krajach arabskich oznaczają początek weekendu – kiedy samoloty przylatują bądź odlatują godzinę później, niż wynika to z rozkładu. Czyli zaplanowana godzina, a nawet półtorej, to raczej za mało, żeby się przesiąść i polecieć dalej.

Podobna sytuacja jest teraz z przesiadkami w Stambule, Dosze, Abu Zabi, czy w Dubaju, gdzie zazwyczaj 60 minut spokojnie wystarczało na zmianę samolotu. Te centra przesiadkowe są popularne wśród polskich pasażerów, zwłaszcza przy lotach na wschód.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
CPK przyspieszy wypłatę odszkodowań za wywłaszczenia
Transport
Dassault Aviation ma co robić. Rafale Marine dla Indii
Transport
Spirit AeroSystems wraca do Boeinga, ale Airbus przejmie dział cywilny
Transport
Chiny chcą się porozumieć z USA. Cła Donalda Trumpa biją w ich linie lotnicze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Transport
Rosjanie przestali kupować nowe auta. Są za drogie, jakość szwankuje, a strach narasta