LOT poprawia swoją ofertę. Współpraca z kolejną firmą

Po ogłoszeniu umowy z Krosno Glass, LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą - producentem ekologicznych kosmetyków Phenomé.

Publikacja: 08.08.2023 11:19

LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą

LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą

Foto: Filip Frydrykiewicz

Wiadomo, że nie jest to ostatnia taka umowa polskiego przewoźnika, który wyraźnie zaczął poprawiać jakość produktów na pokładzie. - Zaproszenie Phenomé do współpracy jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy - mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Polska linia robi to w momencie, kiedy konkurencja oszczędza na wszystkim. Ostatnio np. fiński Finnair ogłosił zmniejszenie limitu bezpłatnego bagażu, jaki pasażerowie klasy biznes mogą nadać do luku i wnieść na pokład. Inne linie rygorystycznie mierzą i ważą każdą torebkę, a niektóre nie podają podróżnym nawet darmowej szklanki wody, zaś ich samoloty nie do końca są sprzątane, bo z oszczędności robią to same załogi. W tej sytuacji LOT leci w drugą stronę.

Czytaj więcej

Krosno i LOT polecą razem. Krośnieńskie szkło pojawi się w klasie biznes

Phenomé dostarczy pasażerom klasy biznes nie tylko same kosmetyki ze swojej jabłkowej linii, w których woda została zastąpiona hydrolatami, czyli składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin, ale i bawełniane kosmetyczki z haftowanym logo przewoźnika. - Wszystkie zmiany wprowadzane w duchu LOT Destination ECO są spójne z polityką mojej firmy – podkreśliła Aldona Luterek, dyrektor generalna Phenomé.

W czerwcu 2023 roku  LOT i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. W barwy Krosna został przemalowany jeden z samolotów LOT.

Współpraca przewoźników z krajowymi producentami to już niemal standard. Lufthansa zrezygnowała z partnerstwa z francuskim L'Occitane i postawiła na Porsche Design oraz van Laack. Air France korzysta z produktów rodzimej firmy Clarins. KLM ma zastawę w kolorach biało-niebieskich, z typowymi etnicznymi wzorami, a kosmetyki dostarcza im holenderska firma Rituals. Tylko linie arabskie i dalekowschodnie pozostają wierne ekskluzywnym markom francuskim.

Wiadomo, że nie jest to ostatnia taka umowa polskiego przewoźnika, który wyraźnie zaczął poprawiać jakość produktów na pokładzie. - Zaproszenie Phenomé do współpracy jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy - mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Polska linia robi to w momencie, kiedy konkurencja oszczędza na wszystkim. Ostatnio np. fiński Finnair ogłosił zmniejszenie limitu bezpłatnego bagażu, jaki pasażerowie klasy biznes mogą nadać do luku i wnieść na pokład. Inne linie rygorystycznie mierzą i ważą każdą torebkę, a niektóre nie podają podróżnym nawet darmowej szklanki wody, zaś ich samoloty nie do końca są sprzątane, bo z oszczędności robią to same załogi. W tej sytuacji LOT leci w drugą stronę.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
Tomasz Szymczak, prezes lotniska Warszawa-Modlin: Modlin nie dał się zagłodzić
Transport
PKP Cargo wypowiedziało umowy sponsoringowe. Stracił je między innymi PKOL
Transport
Jacek Pawlak, prezes Toyota Central Europe: Zbliża się duża podwyżka cen aut. Niektóre znikną z rynku
Transport
Drogie auta gwałtownie zdrożeją, tanie znikną z rynku. Efekt nowych regulacji UE
Transport
Szef Enter Air: Ratowanie konkurencji przed bankructwem? To nie nasza bajka