LOT poprawia swoją ofertę. Współpraca z kolejną firmą

Po ogłoszeniu umowy z Krosno Glass, LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą - producentem ekologicznych kosmetyków Phenomé.

Publikacja: 08.08.2023 11:19

LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą

LOT poinformował o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą

Foto: Filip Frydrykiewicz

Wiadomo, że nie jest to ostatnia taka umowa polskiego przewoźnika, który wyraźnie zaczął poprawiać jakość produktów na pokładzie. - Zaproszenie Phenomé do współpracy jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy - mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Polska linia robi to w momencie, kiedy konkurencja oszczędza na wszystkim. Ostatnio np. fiński Finnair ogłosił zmniejszenie limitu bezpłatnego bagażu, jaki pasażerowie klasy biznes mogą nadać do luku i wnieść na pokład. Inne linie rygorystycznie mierzą i ważą każdą torebkę, a niektóre nie podają podróżnym nawet darmowej szklanki wody, zaś ich samoloty nie do końca są sprzątane, bo z oszczędności robią to same załogi. W tej sytuacji LOT leci w drugą stronę.

Czytaj więcej

Krosno i LOT polecą razem. Krośnieńskie szkło pojawi się w klasie biznes

Phenomé dostarczy pasażerom klasy biznes nie tylko same kosmetyki ze swojej jabłkowej linii, w których woda została zastąpiona hydrolatami, czyli składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin, ale i bawełniane kosmetyczki z haftowanym logo przewoźnika. - Wszystkie zmiany wprowadzane w duchu LOT Destination ECO są spójne z polityką mojej firmy – podkreśliła Aldona Luterek, dyrektor generalna Phenomé.

W czerwcu 2023 roku  LOT i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. W barwy Krosna został przemalowany jeden z samolotów LOT.

Współpraca przewoźników z krajowymi producentami to już niemal standard. Lufthansa zrezygnowała z partnerstwa z francuskim L'Occitane i postawiła na Porsche Design oraz van Laack. Air France korzysta z produktów rodzimej firmy Clarins. KLM ma zastawę w kolorach biało-niebieskich, z typowymi etnicznymi wzorami, a kosmetyki dostarcza im holenderska firma Rituals. Tylko linie arabskie i dalekowschodnie pozostają wierne ekskluzywnym markom francuskim.

Wiadomo, że nie jest to ostatnia taka umowa polskiego przewoźnika, który wyraźnie zaczął poprawiać jakość produktów na pokładzie. - Zaproszenie Phenomé do współpracy jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy - mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Polska linia robi to w momencie, kiedy konkurencja oszczędza na wszystkim. Ostatnio np. fiński Finnair ogłosił zmniejszenie limitu bezpłatnego bagażu, jaki pasażerowie klasy biznes mogą nadać do luku i wnieść na pokład. Inne linie rygorystycznie mierzą i ważą każdą torebkę, a niektóre nie podają podróżnym nawet darmowej szklanki wody, zaś ich samoloty nie do końca są sprzątane, bo z oszczędności robią to same załogi. W tej sytuacji LOT leci w drugą stronę.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
Tańszy przejazd koleją do Niemiec. PKP Intercity przygotowało specjalną ofertę na Euro 2024
Transport
Drugie podejście Gdyni do agroportu. Chętna KGS. Mamy też odpowiedź Viterry
Transport
Przewoźnicy liczą na ożywienie
Transport
Agroportów nie będzie. Utracona szansa na sukces Polski
Transport
Tomasz Szymczak, prezes lotniska Warszawa-Modlin: Modlin nie dał się zagłodzić