Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 11:46 Publikacja: 07.08.2023 10:45
Foto: Bloomberg
To kolejny dowód, że sankcje nałożone na Rosję zaczynają działać i w tym wypadku nie da się ich obejść importem równoległym, bądź korzystaniem z usług Irańczyków, którzy przez lata wyspecjalizowali się w naprawach zachodnich samolotów i obywają się bez oryginalnych części zamiennych. W tym kraju Aerofłot serwisuje część swojej floty.
Jak na razie jednak, Aerofłot poinstruował swoich pilotów, jak poradzić sobie z problemem wymiany zużytych hamulców w samolotach Airbusa i Boeinga. „Mają je po prostu wyłączyć” — pisze „Moscow Times”. Od końca lipca 2023 roku linia lotnicza latała co najmniej dziewięcioma takimi samolotami, w tym czterema Airbusami (A320, A330 i dwoma A321) oraz pięcioma Boeingami 777.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym, którego używamy w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. P...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas