Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 20:12 Publikacja: 07.08.2023 10:45
Foto: Bloomberg
To kolejny dowód, że sankcje nałożone na Rosję zaczynają działać i w tym wypadku nie da się ich obejść importem równoległym, bądź korzystaniem z usług Irańczyków, którzy przez lata wyspecjalizowali się w naprawach zachodnich samolotów i obywają się bez oryginalnych części zamiennych. W tym kraju Aerofłot serwisuje część swojej floty.
Jak na razie jednak, Aerofłot poinstruował swoich pilotów, jak poradzić sobie z problemem wymiany zużytych hamulców w samolotach Airbusa i Boeinga. „Mają je po prostu wyłączyć” — pisze „Moscow Times”. Od końca lipca 2023 roku linia lotnicza latała co najmniej dziewięcioma takimi samolotami, w tym czterema Airbusami (A320, A330 i dwoma A321) oraz pięcioma Boeingami 777.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas