Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:27 Publikacja: 07.08.2023 10:45
Foto: Bloomberg
To kolejny dowód, że sankcje nałożone na Rosję zaczynają działać i w tym wypadku nie da się ich obejść importem równoległym, bądź korzystaniem z usług Irańczyków, którzy przez lata wyspecjalizowali się w naprawach zachodnich samolotów i obywają się bez oryginalnych części zamiennych. W tym kraju Aerofłot serwisuje część swojej floty.
Jak na razie jednak, Aerofłot poinstruował swoich pilotów, jak poradzić sobie z problemem wymiany zużytych hamulców w samolotach Airbusa i Boeinga. „Mają je po prostu wyłączyć” — pisze „Moscow Times”. Od końca lipca 2023 roku linia lotnicza latała co najmniej dziewięcioma takimi samolotami, w tym czterema Airbusami (A320, A330 i dwoma A321) oraz pięcioma Boeingami 777.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas