Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 01:19 Publikacja: 23.07.2023 16:06
Foto: Adobestock
Model zapowiedziany na salonie na Le Bourget w 2019 r., a pokazany pod Paryżem w czerwcu 2023 miał kontynuować udaną ekspansję mniejszej wersji A321neo i pokrzyżować plany Boeinga, który zastanawiał się nad uruchomieniem prac nad nowym samolotem średniej wielkości NMA, który zabierałby 220-260 podróżnych zależnie od konfiguracji na odległość 5 tys. mil morskich (ponad 9 tys. km). Amerykanie zamierzali zastąpić nim starsze wersje B757 i B767, ale pojawiły się poważne problemy z MAX-ami, sukces handlowy nowej maszyny Airbusa i pandemia, co zmusiło ich do rezygnacji z NMA.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas