Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 05:59 Publikacja: 25.06.2023 15:01
Foto: Bloomberg
Skarb państwa chce zachować strategiczny udział w przewoźniku i nie zaproponuje sprzedaży całego kapitału. Procedura może być uruchomiona już na początku lipca, po ustaleniu wyceny tej linii przez dwóch niezależnych doradców — podał Reuter.
Minister infrastruktury Joao Galamba oświadczył w parlamencie, że Portugalia „nie zrezygnuje z zachowania Lizbony jako ośrodka przesiadkowego, zapewniającego strategiczną wartość firmy, która stanowi portugalską tożsamość i miejmy nadzieję zwiększy swój wkład w gospodarkę. To są zasadnicze cele tej prywatyzacji” — powiedział w komisji parlamentarnej. „Kiedy już te cele zostaną zagwarantowane, rząd będzie dążyć do uzyskania maksymalnego przychodu ze sprzedaży, ale maksymalny przychód nie jest centralnym celem” — dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas