Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 19:58 Publikacja: 23.12.2022 13:30
Foto: Bloomberg
Dla Turków to przełom. O uruchomienie drugiego, po Warszawie, połączenia między Stambułem a Polską Turkish zabiegał od ponad 10 lat. Na pierwszym miejscu turecki przewoźnik stawiał wtedy Kraków. Pasażerowie z Polski mieli w założeniu stanowić znaczącą grupę podróżnych transferowych latających na Bliski i Daleki Wschód, oraz do Afryki. Rywalizował o nich przede wszystkim z Emirates i Qatar Airways. Polskie władze, niezależnie od politycznej opcji, robiły jednak wszystko, by chronić LOT, który mozolnie budował siatkę wschód-zachód wykorzystując istniejące możliwości ograniczeń dla tureckiego przewoźnika.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas