Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 15:37 Publikacja: 26.04.2022 16:20
Foto: Shutterstock
Zarazem odsetek autobusów w pełni elektrycznych okazał się wyższy niż tych z tradycyjnymi silnikami diesla. W sumie w pierwszych trzech miesiącach tego roku miejscy przewoźnicy autobusowi powiększyli swoje floty o 132 pojazdy z napędem alternatywnym: 65 elektrobusów, 35 autobusów z napędem gazowym oraz 32 hybrydy. Do tego doszły 63 diesle.
Ekologiczny transport miejski stale się rozpędza, bo w czterech kwartałach 2021 r. w miastach przybyły 374 autobusy z napędem alternatywnym. Natomiast pierwsze miesiące tego roku dają w zakupowych statystykach prowadzenie Łodzi, która odebrała partię hybrydowych autobusów produkcji Solarisa w ramach kontraktu wartego 113 mln zł. Z kolei w 2021 r. na pierwszym miejscu znalazła się Warszawa (90 szt. autobusów CNG), a według serwisu Transinfo, kolejne miejsca zajęły wówczas Kraków i Jaworzno, które kontynuowały elektryfikację swoich flot.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który zawiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszy w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas