Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.02.2022 21:39 Publikacja: 02.02.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
1 lutego współpraca pomiędzy litewskimi kolejami, a białoruskim koncernem nawozów potasowych, „Biełaruśkalij", została zerwana. Kilkaset wysłanych z Soligorska wagonów z chlorkiem potasu utknęło w porcie w Kłajpedzie. Wszystkie mają zostać cofnięte na Białoruś do 7 lutego. Po wejściu w życie w grudniu ubiegłego roku sankcji USA, w Wilnie wybuchła afera, która o włos nie skończyła się dymisją kilku ministrów. Wówczas okazało się, że białoruski koncern nadal sprzedaje swoją produkcję, korzystając z usług litewskich kolei państwowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas