Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.07.2021 11:34 Publikacja: 10.07.2021 11:10
Foto: Bloomberg
Grupa z Tuluzy przekazała 67 klientom 297 samolotów zbliżając się do zakładanego celu 300 sztuk wobec 196 po 6 miesiącach w 2020 r. i 389 w 2019 r., dzięki wyraźnie lepszej sytuacji w czerwcu, gdy 44 klientów odebrało 77 maszyn.
Analitycy oceniają, że Airbus może zrealizować tegoroczny plan dostarczenia 566 samolotów. „Airbus jest w wygodnej sytuacji, aby osiągnąć przynajmniej zapowiedź dostaw 566 samolotów w tym roku i zbliżyć się do liczby 600" — stwierdził w nocie Sash Tusa z Agency Partners. Z kolei Harry Breach ze Stifel odnotował, że Airbus wykonał 52 proc. rocznego planu dostaw do końca czerwca, a od 2000 r. miał średni wynik 46 proc. w połowie roku. Charles Armitage z Citi podkreślił w nocie dużą liczbę dostarczonych samolotów szerokokadłubowych A350 mimo słabych przewozów transkontynentalnych, niepokoi go jedynie mała liczba wydanych starszych A330 — pisze Reuter.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas