Konkurencja naciska na Lufthansę

Nie tylko Ryanair zamierza latać z Frankfurtu, bastionu niemieckiego przewoźnika Lufthansy. Linie z Zatoki konkurują z Niemcami poprawiając ofertę dla swoich pasażerów rozpoczynających podróż z tego lotniska.

Aktualizacja: 13.11.2016 16:01 Publikacja: 13.11.2016 15:52

Konkurencja naciska na Lufthansę

Foto: Bloomberg

Emirates, Etihad i Qatar Airways planują otwarcie dużych poczekalni dla pasażerów klas premium - biznes i pierwszej - ujawnił Matthias Zieschang, wiceprezes ds finansowych Fraport Ag, właściciela frankfurckiego lotniska. W budowanym terminalu na życzenie linii arabskich zostanie dodane nowe piętro, więc przestrzeń przeznaczone na luksusowe pomieszczenia dla linii z Zatoki zostanie podwojona. Budowa terminalu ma zakończyć się w 2023 roku i najprawdopodobniej zostanie przekroczony budżet wstępnie przeznaczony na ten cel, który na razie wynosi 3 mld euro.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach