Aktualizacja: 14.12.2016 08:40 Publikacja: 14.12.2016 08:33
Foto: Wikimedia
Do zmniejszania rytmu produkcji jednego z najbardziej rentownych modeli dochodzi w czasie, gdy koncern inwestuje w jego następcę: B777X, w wydłużoną wersję Dreamlinera i w zwiększenie tempa produkcji B737 MAX. Jednocześnie koncern podał o podwyższeniu dywidendy o 30 proc. i o otrzymaniu zgody na skupienie z rynku swych akcji za 14 mld dolarów zgodnie z zobowiązaniem przekazywania akcjonariuszom korzyści finansowych.
Zmniejszenie produkcji B777 wpłynie na poziom zatrudnienia, będzie mieć niewielki wpływ na wyniki finansowe 2016 r., ale nie podważa prognoz dla bieżącego roku.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas