Aktualizacja: 09.02.2017 11:52 Publikacja: 09.02.2017 10:57
Foto: Bloomberg
Ottawa zobowiązała się też bronić kanadyjskiego producenta samolotów regionalnych, gdyby Bazylia zakwestionowała tę pomoc publiczną w WTO w Genewie. Pożyczki z zerową stopą uruchomione z publicznego funduszu pomocy na projekty w sektorze lotniczym i obronnym pozwolą finansować programy samolotów serii C (CSeries) i dyspozycyjnych Global 7000. Środki przyznano na 4 lata, w większości na samolot dyspozycyjny.
Wprawdzie rządowa inwestycja jest znacznie mniejsza od spodziewanego miliarda dolarów, ale prezes producenta samolotów i taboru szynowego Alain Bellemare uznał, że odpowiada aktualnym potrzebom firmy, bo jej sytuacja finansowa poprawiła się.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas