Reklama
Rozwiń
Reklama

Lotnicze lato 2021. Turystyka przede wszystkim

Nie ma co liczyć, że popyt na podróże lotnicze szybko wróci — uważa prezes Grupy Lufthansa, Carsten Spohr. Prezes Emirates Tim Clark liczy, że rynek „drgnie” już w maju.

Aktualizacja: 17.02.2021 14:56 Publikacja: 17.02.2021 14:45

Lotnicze lato 2021. Turystyka przede wszystkim

Foto: AdobeStock

LOT i Austrian Airlines powoli powiększają siatkę na lato, ale do niektórych kierunków „na razie” nie wróci. A Alitalia uważa, że rynkowy dołek to najlepszy czas, żeby wystartować z nową strategią.

Na rynku jest nerwowo. Amerykanie ruszyli z drugą rundą pomocy dla linii lotniczych i przeznaczyli na ten cel 14 mld dolarów. Z kolei europejscy przewoźnicy kłócą się między sobą i z Komisją Europejską o warunki przyznawania pomocy publicznej. Condor uważa, że Lufthansa nadużywa swojej dominującej pozycji. Podobnego zdania jest Ryanair, który bez sukcesów dobija się o sloty we Frankfurcie. Irlandzka linia bez sukcesów skarży się również na warunki wsparcia dla SAS i Air France.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama