Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.03.2021 14:00 Publikacja: 15.03.2021 13:54
Foto: Bloomberg
Jaka ostatecznie przyszłość czeka przewoźnika, zaliczanego do najstarszych na świecie, zdecydują wspólnie z wierzycielami akcjonariusze na walnym zgromadzeniu w czerwcu 2021. Teraz firma Inskol, syndyk masy upadłościowej, oczekuje na decyzję, czy linia mimo wszystko powinna nadal operować, czy też korzystniej byłoby sprzedać wszystkie aktywa CSA.
„Dłużnik jest dużą linią lotniczą, z bogatą przeszłością, której roczne przychody w latach 2016-2019 wynosiły prawie 10 mld koron. W roku 2020 wyniosły 1,69 mld koron. CSA zatrudnia w tej chwili ponad 500 pracowników” — napisał w uzasadnieniu wyroku sędzia Petr Pacholik.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas