Reklama
Rozwiń
Reklama

Intensywny koniec roku Airbusa

Airbus miał doskonałą końcówkę roku w zamówieniach. Przed świętami Singapore Airlines, Qantas i Air France-KLM złożyły duże zamówienia, a ostatniego dnia roku firma leasingowa Aviation Capital Group zgłosiła chęć kupna 60 samolotów.

Publikacja: 02.01.2022 17:37

Intensywny koniec roku Airbusa

Foto: Bloomberg

Filia japońskiej Tokyo Century Corp, ACG złożyła ostatniego dnia biznesowego, 30 grudnia potwierdzone (zadatkowane) zamówienie na 40 samolotów z rodziny A320neo (w tym pięć A321 XLR, reszta to standardowe A320 i A3231neo), które dołączą do wcześniej kupionych 85 A320neo i A321neo (50 dostarczono do końca listopada). Po raz pierwszy ACG podpisała list intencyjny na 20 samolotów regionalnych A220.

Szef pionu sprzedaży, Christan Scherer podkreślił, że to zamówienie jest kolejnym poparciem dla naszych wyrobów wąskokadłubowych przez jednego z największych na świecie zarządców aktywami lotniczymi, ACG. Potwierdza też, że A220 staje się coraz bardziej pożądanym samolotem i inwestycją w lotnictwie cywilnym

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama