Filia japońskiej Tokyo Century Corp, ACG złożyła ostatniego dnia biznesowego, 30 grudnia potwierdzone (zadatkowane) zamówienie na 40 samolotów z rodziny A320neo (w tym pięć A321 XLR, reszta to standardowe A320 i A3231neo), które dołączą do wcześniej kupionych 85 A320neo i A321neo (50 dostarczono do końca listopada). Po raz pierwszy ACG podpisała list intencyjny na 20 samolotów regionalnych A220.

Szef pionu sprzedaży, Christan Scherer podkreślił, że to zamówienie jest kolejnym poparciem dla naszych wyrobów wąskokadłubowych przez jednego z największych na świecie zarządców aktywami lotniczymi, ACG. Potwierdza też, że A220 staje się coraz bardziej pożądanym samolotem i inwestycją w lotnictwie cywilnym

Dwa dni wcześniej inny gigant leasingowy Air Lease Corp, zamówił 116 maszyn: 79 A321neo, w tym 20 o większym zasięgu XLR, 25 regionalnych A220 i 12 A350.

Portal Simple Flying podkreślił, że po 2 latach niepewności producenci samolotów poprawili się w 2021 r., ale Airbus wypadł zdecydowanie lepiej. Po 11 miesiącach dostarczył klientom 518 samolotów z planowanych 600 w całym roku, uzyskał też dużo ważnych zamówień.