Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.06.2018 18:24 Publikacja: 06.06.2018 18:24
Foto: 123rf.com
Airbus zgodził się w październiku kupić większościowy udział w tym programie, gdy kanadyjskiemu producentowi nie udało się znaleźć dość klientów. Grupa z Europy zapewni mu stabilności finansową, ale większość przedstawicieli branży uważa, że potencjalni klienci poczekają z zamówieniami do sfinalizowania tej umowy. Posunięcie Air Baltic może sugerować, że Airbus przyspieszy sprzedaż tych samolotów odrzutowych.
- Mogliśmy poczekać, ale uznaliśmy, że lepiej kupić je teraz, aby zapewnić sobie terminy dostaw, a nie ryzykować, że ktoś inny je dostanie po przejęciu programu - powiedział prezes Martin Gauss podczas konferencji CAPA-Centre for Aviation w Sydney - Racjonalnym wyjściem dla nas było +Zróbmy to teraz, bo potrzebujemy pierwszych dwóch samolotów pod koniec 2019 r.+ - dodał.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas