Aktualizacja: 16.05.2025 12:32 Publikacja: 22.04.2023 18:19
Foto: Bloomberg
Dyrektywa informuje użytkowników tych maszyn o wymaganych zmianach przed przywróceniem ich do użytkowania, chociaż nie precyzuje, kiedy te samoloty będą mogły znów latać w Chinach. CAAC był pierwszym na świecie urzędem lotnictwa, który uziemił MAXy w marcu 2019, teraz poinformował o zakończeniu zapoznawania się ze zmianami wprowadzonymi w tych samolotach przez producenta. „Po przeprowadzeniu dostatecznej oceny CAAC uważa, że działania korygujące pozwolą usunąć niebezpieczną sytuację” - stwierdza komunikat.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas