Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.06.2018 06:30 Publikacja: 07.06.2018 18:35
Foto: Bloomberg
Przyszłość warszawskiego lotniska, w świetle nabierających coraz bardziej realnych kształtów planów budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego im. Solidarności w Baranowie, jest wciąż niejasna. Przedstawiciele rządu, w tym pełnomocnik ds. CPK Mikołaj Wild stwierdzili ostatnio, że zamknięcie Okęcia po uruchomieniu CPK wcale nie jest przesądzone. Inne zdanie ma na ten temat prezes Państwowych Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski, który w wywiadzie udzielonym „Rynkowi Lotniczemu" przyszłości dla portu im. Fryderyka Chopina nie widzi, chociaż w oczekiwaniu na CPK jest gotów inwestować w rozwój portu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas