Aktualizacja: 08.06.2018 06:30 Publikacja: 07.06.2018 18:35
Foto: Bloomberg
Przyszłość warszawskiego lotniska, w świetle nabierających coraz bardziej realnych kształtów planów budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego im. Solidarności w Baranowie, jest wciąż niejasna. Przedstawiciele rządu, w tym pełnomocnik ds. CPK Mikołaj Wild stwierdzili ostatnio, że zamknięcie Okęcia po uruchomieniu CPK wcale nie jest przesądzone. Inne zdanie ma na ten temat prezes Państwowych Portów Lotniczych Mariusz Szpikowski, który w wywiadzie udzielonym „Rynkowi Lotniczemu" przyszłości dla portu im. Fryderyka Chopina nie widzi, chociaż w oczekiwaniu na CPK jest gotów inwestować w rozwój portu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas