Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.04.2021 16:32 Publikacja: 20.04.2021 16:32
Foto: Adobe Stock
Niemal 4 miesiące po zawarciu tego porozumienia firmy mają nadal trudności w uzyskaniu unijnej aprobaty dla części zaprojektowanych na Wyspach, zaakceptowania prac serwisowych przy samolotach zarejestrowanych w Unii. W tym samym czasie brytyjski urząd lotnictwa cywilnego CAA uznaje automatycznie wyroby i działania europejskich konkurentów — pisze Bloomberg.
- Znajdujemy się na ziemi niczyjej — powiedział w wywiadzie dyrektor ds. polityki ADS, Jonathan Hawkins. — Brytyjskie firmy nie potrafią pokazać, jak dostają zgodę, ale ich konkurent z Unii może. Istnieje więc ryzyko, że to przeniesie się do 27 krajów — dodał.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas