Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.04.2021 16:32 Publikacja: 20.04.2021 16:32
Foto: Adobe Stock
Niemal 4 miesiące po zawarciu tego porozumienia firmy mają nadal trudności w uzyskaniu unijnej aprobaty dla części zaprojektowanych na Wyspach, zaakceptowania prac serwisowych przy samolotach zarejestrowanych w Unii. W tym samym czasie brytyjski urząd lotnictwa cywilnego CAA uznaje automatycznie wyroby i działania europejskich konkurentów — pisze Bloomberg.
- Znajdujemy się na ziemi niczyjej — powiedział w wywiadzie dyrektor ds. polityki ADS, Jonathan Hawkins. — Brytyjskie firmy nie potrafią pokazać, jak dostają zgodę, ale ich konkurent z Unii może. Istnieje więc ryzyko, że to przeniesie się do 27 krajów — dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas