Aktualizacja: 29.10.2018 09:00 Publikacja: 29.10.2018 09:00
Dłuższy o 30 metrów Finnsun - jeden z sześciu statków ro-ro przedłużanych w Gdańskiej Stoczni Remontowa SA.
Foto: materiały prasowe
Finnlines, założony w 1947 roku, to jeden z największych operatorów promowych w Europie oferujący przewozy frachtowe w Europie Północnej i pasażerskie na Morzu Bałtyckim. Od 2006 roku 50.7 proc. jego udziałów należy do Grupy Grimaldi.
Od 2017 roku fiński potentat realizuje wielki program inwestycyjny zwiększania efektywności energetycznej należących do niego sześciu statków typu ro-ro (do obsługi ładunków kołowych), polegający na ich przedłużeniu o 30 metrów. Realizuje go w Gdańskiej Stoczni Remontowa SA, która jako jedna z nielicznych w Europie posiada odpowiednie do tego projektu zdolności technologiczno-inżynieryjne, infrastrukturę oraz przeszło 20-letnie doświadczenie w przedłużaniu i skracaniu statków różnych typów.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas