Aktualizacja: 29.01.2019 17:09 Publikacja: 29.01.2019 17:09
Foto: Materiały prasowe
Ryanair miał 75 procent w linii odtworzonej przez Nikiego Laudę, po odkupieniu przez niego resztek linii lotniczej Niki, którą kiedyś założył, i przemianowaniu jej na Laudamotion. Kiedy związał się z Irlandczykami dał im opcję na przejęcie całości tego przewoźnika.
"Laudamotion jest teraz w 100 procentach filią Ryanair Holdings" - stwierdza komunikat ogłoszony w Wiedniu. Prezes Ryanaira Michael O'Leary nie chciał podać na konferencji prasowej na lotnisku ceny, jaką zapłacił za austriackiego przewoźnika. Zapowiedział natomiast, że Laudamotion będzie szybko rosnąć w najbliższych latach, zwiększy flotę z 19 do 40 samolotów, a liczbę pasażerów z 4 milionów rocznie do 7,5 miliona w 2021 roku - informuje Reuter.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas