Reklama

Uber kupuje swojego rywala z Bliskiego Wschodu za 3,1 mld dol.

Uber ogłosił, że zamierza kupić swojego bliskowschodniego rywala, firmę Careem z siedzibą w Dubaju. Wartość transakcji sięga aż 3,1 mld dolarów.

Aktualizacja: 26.03.2019 12:26 Publikacja: 26.03.2019 09:30

Uber kupuje swojego rywala z Bliskiego Wschodu za 3,1 mld dol.

Foto: materiały prasowe

ala

Amerykański gigant transportowy przymierza się do kolejnego wielkiego zakupu. Tym razem przejmie swojego konkurenta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, firmę Careem. Wartość transakcji opiewa na 3,1 mld dol. Będzie to największa jak dotąd transakcja w branży technologicznej na Bliskim Wschodzie.

Firma Careem, również kojarząca pasażerów z kierowcami poprzez aplikację mobilną, została założona w 2012 r. przez Mudassira Sheikha i Magnusa Olssona, którzy zajmowali się wcześniej doradztwem biznesowym w McKinsey & Company. Obecnie działa w 15 krajach na Bliskim Wschodzie, Azji i Afryce. W 2018 roku spółka została wyceniona na 2 mld dol.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Białorusini łamią sankcje USA. Będą mieli kłopoty z częściami do boeingów
Transport
Zamieszanie z lotami w Stanach Zjednoczonych. LOT na razie nie narzeka
Transport
Donald Trump żąda powrotu kontrolerów ruchu lotniczego do pracy i grozi cięciem pensji
Transport
Wielkie utrudnienia na kolei… i wielkie promocje. PKP Intercity kusi specjalną ofertą
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Transport
Donald Trump pomaga Boeingowi. Szczyt polityczny zmienił w biznes
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama