Aktualizacja: 04.05.2019 13:15 Publikacja: 04.05.2019 13:13
Foto: Bloomberg
Decyzja wynika z wniosku kierownictwa włoskich kolei Ferrovie dello Stato (FS), które stara się zorganizować konsorcjum ratunkowe, ale nie udało się mu dotrzymać poprzedniego terminu 30 kwietnia, przesuniętego z końca marca.
Gotowość ratowania narodowego przewoźnika wyraziły dotąd FS i Delta Air Lines poprzez przejęcie 45 proc. udziałów w linii lotniczej. Skarb państwa byłby skłonny objąć 15 proc., brakuje zatem nadal chętnych na resztę i 400 mln euro w ramach planu ratunkowego za miliard euro.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas