Aktualizacja: 20.01.2015 17:46 Publikacja: 20.01.2015 17:46
Foto: Bloomberg
Przedstawiciele Airbusa przyznali na spotkaniu kilka dni temu w Tuluzie z pracownikami europejskiej agencji sprzętu wojskowego OCCAR, że mają problemy z dotrzymaniem harmonogramu dostaw i przedstawili opcje ich rozwiązania.
Niemcy, W.Brytania, Francja, Hiszpania, Luksemburg i Turcja zamówiły w końcu łącznie 170 samolotów. Rzecznik działu Airbusa na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Jean-Marc Nasr oświadczyli na konferencji prasowej, że były trudności w organizacji łańcucha dostaw. - System ten zostanie usprawniony - dodał i powiedział, że nie było technicznych problemów z montowaniem kadłuba.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas