Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2015 17:46 Publikacja: 20.01.2015 17:46
Foto: Bloomberg
Przedstawiciele Airbusa przyznali na spotkaniu kilka dni temu w Tuluzie z pracownikami europejskiej agencji sprzętu wojskowego OCCAR, że mają problemy z dotrzymaniem harmonogramu dostaw i przedstawili opcje ich rozwiązania.
Niemcy, W.Brytania, Francja, Hiszpania, Luksemburg i Turcja zamówiły w końcu łącznie 170 samolotów. Rzecznik działu Airbusa na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Jean-Marc Nasr oświadczyli na konferencji prasowej, że były trudności w organizacji łańcucha dostaw. - System ten zostanie usprawniony - dodał i powiedział, że nie było technicznych problemów z montowaniem kadłuba.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas