Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2015 17:46 Publikacja: 20.01.2015 17:46
Foto: Bloomberg
Przedstawiciele Airbusa przyznali na spotkaniu kilka dni temu w Tuluzie z pracownikami europejskiej agencji sprzętu wojskowego OCCAR, że mają problemy z dotrzymaniem harmonogramu dostaw i przedstawili opcje ich rozwiązania.
Niemcy, W.Brytania, Francja, Hiszpania, Luksemburg i Turcja zamówiły w końcu łącznie 170 samolotów. Rzecznik działu Airbusa na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Jean-Marc Nasr oświadczyli na konferencji prasowej, że były trudności w organizacji łańcucha dostaw. - System ten zostanie usprawniony - dodał i powiedział, że nie było technicznych problemów z montowaniem kadłuba.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas