Aktualizacja: 26.02.2017 14:17 Publikacja: 26.02.2017 14:17
Foto: Bloomberg
Ryanair na ten rok planuje rozwój na rynku niemieckim, gdzie wcześniej miał zamiar wspierać Air Berlin w jego konkurowaniu z Lufthansą. O'Leary chciał wtedy dowozić pasażerów Niemcom z różnych zakątków Europy, a Air Berlin miał ich rozwozić po świecie. Ten pomysł jednak nie spodobał się właścicielowi niemal 30 akcji Air Berlin, Etihadowi. Nie mówiąc o tym, że z oczywistych względów przeciwna mu była Lufthansa. Ostatecznie Lufthansa porozumiała się z Etihadem i włączyła 40 maszyn do floty swojej niskokosztowej linii, Eurowings. Dla załóg linii operującej z Berlina oznaczało to ratunek dla miejsc pracy.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas