Aktualizacja: 10.03.2017 15:08 Publikacja: 10.03.2017 14:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Przeciętny pasażer polskiej kolei ma odczucie, że pociągi nie są punktualne i jest to odczucie prawidłowe. Polscy przewoźnicy po prostu punktualni nie są i - gdy przyjmiemy, że każde spóźnienie się liczy - to okazuje się, że w czwartym kwartale 2016 roku tylko 78,13 proc. pociągów nie miało opóźnienia w stosunku do rozkładu. Na szczęście, większość tych spóźnień to spóźnienia nieodczuwalne przez pasażera lub odczuwalne w niewielkim stopniu, czyli takie do 5 minut.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas