Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.05.2017 10:52 Publikacja: 07.05.2017 10:15
Foto: Bloomberg
I najchętniej po udanych transakcjach kupna Swissa, Austrian Airlines i Brussels Airlines przejęłaby krajowego rywala. Ale z tym mogą być problemy. Carsten Spohr, prezes Grupy LH zapowiada jednocześnie: nie ma mowy o tym, abyśmy przejęli również Alitalię. We włoskiej linii największym udziałowcem (49 proc.) jest także Etihad. Odchodzący prezes Etihadu, James Hogan zapowiedział już, że nie ma takiej możliwości, aby jego linia dołożyła do Alitalii choćby jedno euro po tym, jak utopiła już prawie 2 mld euro, a włoska linia traci po milionie euro dziennie. To jego wielka porażka, bo zawaliła się cała strategia budowania potęgi lotniczej, która miała konkurować z Qatar Airways i Emirates poprzez wybranie innej strategii - konsolidację, a nie wzrost organiczny.
Fala strajków na lotnisku w Helsinkach nie słabnie. Po zakłóceniach rozkładu na początku miesiąca zbliżają się k...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Największy w Polsce operator logistyczny ogłosił plany potężnych zwolnień grupowych. Z pracą pożegnać ma się nie...
Na kolejowe podróże przez kilka granic ma wystarczyć tylko jeden bilet. Rezerwacja stanie się prosta, łatwiej bę...
Drogi w Polsce robią się ciasne. Najbardziej zatłoczone to S8 i S2 w Warszawie, S86 i A4 w Katowicach, A4 na obw...
Topnieje udział elektrycznych samochodów w firmowych flotach w Polsce. Powodem wysokie ceny aut i problemy z dos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas