Telewizja nowej generacji n, która zadebiutowała na polskim rynku jesienią 2006 roku, dziś dociera do ponad 320 tys. abonentów. Do jej odbioru, oprócz anteny satelitarnej, konieczny jest specjalny dekoder nbox HDTV lub nbox HDTV recorder — multimedialne urządzenie, które umożliwia m.in. nagrywanie programów, korzystanie z serwisów internetowych i słuchanie radia. Szybkie poruszanie się po ramówkach prawie 70 kanałów telewizyjnych zapewnia elektroniczny przewodnik po programach (EPG), obsługiwany — jak wszystkie inne funkcje — za pomocą pilota.
W swojej ofercie telewizja n ma 17 kanałów na wyłączność. Wśród nich MGM — prezentujący największe amerykańskie hity filmowe wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer, Wojnę i Pokój — kanał, który ma przybliżyć polskim widzom kino rosyjskie, zarówno tytuły archiwalne, jak i współczesne, rozrywkowy nTalk, informacyjno-publicystyczny nSport, a także dziecięce Baby TV i KidsCo, edukacyjny Da Vinci Learning oraz TVN Lingua — do nauki języków obcych.
Wszystkie dostępne w n stacje pogrupowane są w sześciu pakietach tematycznych: „Informacje i rozrywka”, „Styl, moda, muzyka”, „Dzieci”, „Sport i motoryzacja”, „Kultura, nauka, świat” oraz „Hity filmowe”. Abonenci n, którzy wybiorą co najmniej trzy pakiety (po 16 zł miesięcznie), bezpłatnie otrzymują pakiet z programami informacyjnymi (także zagranicznymi). Osobno płaci się za każdą z opcji dodatkowych — są to kanały filmowe: HBO, Cinemax, Filmbox oraz HBO+ Cinemax.
Telewizja n reklamuje się największą na polskim rynku platform cyfrowych liczbą kanałów odbieranych w wysokiej rozdzielczości High Definition, która zapewnia wysoką jakość obrazu i dźwięk przestrzenny (w tym standardzie dostępne są TVN HD, hollywoodzkie kanały MGM HD i Filmbox HD, a także nSport HD, Eurosport HD, Discovery HD i HBO HD).
Hitem telewizji n pozostaje usługa VOD, czyli filmy i programy na życzenie. Abonenci mogą korzystać z trzech kolekcji: „Picture Box”, w której znajdą najlepsze filmy z amerykańskiej wytwórni Universal, „nScreen” — biblioteki kultowych seriali, takich jak „Lost. Zagubieni”, „The Office”, „Medium” czy „Gotowe na wszystko”, oraz „Premiery VOD”. W czerwcu w „Picture Box” pojawi się m.in. ekranizacja słynnej powieści Jane Austen „Duma i uprzedzenie” (2005) z Keirą Knightley i Matthew Macfadyenem oraz „King Kong” (2005) w reżyserii Petera Jacksona. W „nScreen” dostępne są już m.in. odcinki czwartego sezonu przygód „zdesperowanych” gospodyń z Wisteria Lane, które widzowie n mogą oglądać tydzień po ich premierze w Ameryce. Można też dokonywać pojedynczych zakupów — w ofercie „Premier VOD” co miesiąc są nowe tytuły najświeższych kinowych hitów. Czerwcowe propozycje to m.in. thriller „Odważna” (2007) z Jodie Foster, „Inwazja” (2007) z Nicole Kidman i Danielem Craigiem oraz zrealizowana z niebywałym rozmachem kostiumowa „Elżbieta: Złoty wiek” (2007) z Cate Blanchett.