Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjczycy przeciwni nalotom w Syrii

Zaledwie 28 proc. Brytyjczyków popiera decyzję Theresy May w sprawie bombardowania w Syrii. Ankieta przeprowadzona przez „The Independent” pokazała, że większość obywateli Wielkiej Brytanii sprzeciwia się działaniom premier May i otwarcie krytykuje zaangażowanie kraju w atak na Syrię.

Aktualizacja: 15.04.2018 11:59 Publikacja: 15.04.2018 11:43

Brytyjczycy przeciwni nalotom w Syrii

Foto: AFP

mk

Podczas sobotniej konferencji, Theresa May ogłosiła, że „mimo trwającego dochodzenia dotyczącego efektywności bombardowania, jest przekonana, że akcja stanowi sukces Ameryki, Wielkiej Brytanii i Francji”. Jednak wyniki najnowszego sondażu mocno kontrastują ze słowami premier, która zagroziła kolejnymi bombardowaniami Syrii.

„The Independent” zapytał w sondażu obywateli o ich poparcie dla przeprowadzenia ataku w Syrii oraz o to, czy powinna powstać strefa zakazu lotów nad Syrią, kontrolowana przez zachodnich sojuszników. Jedynie 28 procent odpowiadających opowiedziało się za bombardowaniem Syrii, 36 procent było przeciw, a 36 procent odpowiedziało "nie wiem".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1364
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1363
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1362
Świat
Jak Rosjanie postrzegają Polskę? Fakty kontra wyobrażenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1360
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama