Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.06.2020 15:36 Publikacja: 08.06.2020 15:28
Budynek TVP przy ul. Woronicza w Warszawie
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
W miniony weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku”. W jej ramach powstał spot, w którym cztery pary opowiadają o swoich relacjach. Wśród jest między innymi para homoseksualistów, Jakub i Dawid. Celem kampanii było zachęcenie par do dzielenia się swoimi pragnieniami i potrzebami.
Jak informuje portal Wirtualne Media, biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu. Decyzja ta miała zostać uzasadniona przepisami z ustawy o radiofonii i telewizji. „Audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” - czytamy. Spot emitowany jest już natomiast między innymi na antenach TVN oraz Polsatu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Upadłość konsumencka nie przeszkadza w karierze w spółce należącej do Agencji Rozwoju Przemysłu. Tylko czy człon...
Przed nami ostatnie dni lata. Jak wynika z prognoz IMGW, mają być one słoneczne i ciepłe, a miejscami nawet upal...
Gizela Jagielska, znana z dokonania skrajnie późnej aborcji, potwierdza „Rzeczpospolitej”, że przeprowadza zabie...
Rada Warszawy zdecyduje w czwartek w sprawie wprowadzenia nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w sklepach. To kulmi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas