Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.06.2020 15:36 Publikacja: 08.06.2020 15:28
Budynek TVP przy ul. Woronicza w Warszawie
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
W miniony weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku”. W jej ramach powstał spot, w którym cztery pary opowiadają o swoich relacjach. Wśród jest między innymi para homoseksualistów, Jakub i Dawid. Celem kampanii było zachęcenie par do dzielenia się swoimi pragnieniami i potrzebami.
Jak informuje portal Wirtualne Media, biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu. Decyzja ta miała zostać uzasadniona przepisami z ustawy o radiofonii i telewizji. „Audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” - czytamy. Spot emitowany jest już natomiast między innymi na antenach TVN oraz Polsatu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas