Reklama

TVP odmówiło emisji reklamy z parą jednopłciową

W Międzynarodowy Dzień Seksu, pod hasłem „Głośni w łóżku”, ruszyła nowa kampania marki prezerwatyw Durex. Telewizja Polska odmówiła emisji spotu, którego bohaterami była między innymi para homoseksualistów - informuje portal Wirtualne Media.

Aktualizacja: 08.06.2020 15:36 Publikacja: 08.06.2020 15:28

Budynek TVP przy ul. Woronicza w Warszawie

Budynek TVP przy ul. Woronicza w Warszawie

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

adm

W miniony weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku”. W jej ramach powstał spot, w którym cztery pary opowiadają o swoich relacjach. Wśród jest między innymi para homoseksualistów, Jakub i Dawid. Celem kampanii było zachęcenie par do dzielenia się swoimi pragnieniami i potrzebami.

Jak informuje portal Wirtualne Media, biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu. Decyzja ta miała zostać uzasadniona przepisami z ustawy o radiofonii i telewizji. „Audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” - czytamy. Spot emitowany jest już natomiast między innymi na antenach TVN oraz Polsatu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Kocia wolność czy miejskie zagrożenie? Wypuszczanie kotów to problem dla zwierząt i przyrody
Społeczeństwo
„To może być zapowiedź radykalnej zmiany nastrojów”. Socjolog komentuje najnowszy sondaż
Społeczeństwo
Niechciani pasażerowie metra. W siedzeniach zalęgły się pluskwy?
Społeczeństwo
Krzysztof Ruchniewicz: Nie domagam się zwrotu dóbr kultury Niemcom
Reklama
Reklama