Reklama

Zmierzch niemieckiego koncernu erotycznego

W najbliższe Walentynki firma Beate Uhse przedstawi swój ostatni już wysyłkowy katalog artykułów erotycznych. Mało kto z niego korzystał.

Aktualizacja: 04.02.2016 06:09 Publikacja: 03.02.2016 17:24

Zmierzch niemieckiego koncernu erotycznego

Foto: By GeorgHH (Own work (Own photo)) [Public domain], via Wikimedia Commons

To właśnie katalog przyczynił się do niewiarygodnego sukcesu pomysłu pani Beate Uhse, która po II wojnie światowej zajęła się produkcją i sprzedażą artykułów erotycznych. W 1962 roku otworzyła pierwszy na świecie sex shop pod nazwą "Instytut Higieny Małżeńskiej".

Od tego czasu firma rozrosłą się znacznie i w 1999 roku weszła na giełdę. Potem nastąpiła jej ekspansja w Europie i na całym niemal świecie. Dotarła także do Polski. Ostatnio jednak firmie powodzi się gorzej, czego wyrazem jest znikome zainteresowanie katalogiem wysyłkowym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
Hiszpania nie boi się imigrantów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Społeczeństwo
Niemcy: AfD rośnie w siłę. Przyczynia się do tego polityka zamkniętych oczu
Społeczeństwo
Nie dla adopcji czarnych kotów. Hiszpańskie miasto z tymczasowym zakazem w okresie Halloween
Społeczeństwo
Zjednoczenie Korei Południowej z Północną? Historyczny sondaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Sondaż: Hiszpanie i Włosi obawiają się USA niemal tak samo, jak Rosji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama