Reklama

Kampania reklamowa w Wielkiej Brytanii: "Chwała Allahowi" na autobusach

Na autobusach w Wielkiej Brytanii pojawi się slogan głoszący chwałę Allaha - odnotowuje "Daily Mail". To element kampanii reklamowej wykupionej przez organizację charytatywną Islamic Relief.

Aktualizacja: 09.05.2016 09:20 Publikacja: 09.05.2016 05:46

Kampania reklamowa w Wielkiej Brytanii: "Chwała Allahowi" na autobusach

Foto: Facebook

Na setkach brytyjskich autobusów pojawią się reklamy, których elementem będzie napis "Subhan Allah" (dosł. Chwała Allahowi). Autobusy z takim hasłem pojawią się na ulicach Londynu, Manchesteru, Leicester, Birmingham i Bradford - we wszystkich tych miastach znajdują się duże skupiska muzułmanów.


Pojawienie się reklam oburzyło brytyjskich chrześcijan, którzy pytają czemu taka reklama została zaakceptowana, tymczasem niedawno największa brytyjska sieć kin nie zgodziła się na emisję 60-sekundowego filmu przygotowanego przez Kościół Anglii.  Odeon, Cineworld and Vue nie zgodził się na pokazanie materiału, na którym widać było arcybiskupa Canterbury i członków anglikańskiego Kościoła w czasie modlitwy "Ojcze nasz". Przedstawiciele sieci kin uznali, że reklama ta mogłaby urazić uczucia religijne części widzów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
Hiszpania nie boi się imigrantów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Niemcy: AfD rośnie w siłę. Przyczynia się do tego polityka zamkniętych oczu
Społeczeństwo
Nie dla adopcji czarnych kotów. Hiszpańskie miasto z tymczasowym zakazem w okresie Halloween
Społeczeństwo
Zjednoczenie Korei Południowej z Północną? Historyczny sondaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Sondaż: Hiszpanie i Włosi obawiają się USA niemal tak samo, jak Rosji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama