Na setkach brytyjskich autobusów pojawią się reklamy, których elementem będzie napis "Subhan Allah" (dosł. Chwała Allahowi). Autobusy z takim hasłem pojawią się na ulicach Londynu, Manchesteru, Leicester, Birmingham i Bradford - we wszystkich tych miastach znajdują się duże skupiska muzułmanów.
Pojawienie się reklam oburzyło brytyjskich chrześcijan, którzy pytają czemu taka reklama została zaakceptowana, tymczasem niedawno największa brytyjska sieć kin nie zgodziła się na emisję 60-sekundowego filmu przygotowanego przez Kościół Anglii. Odeon, Cineworld and Vue nie zgodził się na pokazanie materiału, na którym widać było arcybiskupa Canterbury i członków anglikańskiego Kościoła w czasie modlitwy "Ojcze nasz". Przedstawiciele sieci kin uznali, że reklama ta mogłaby urazić uczucia religijne części widzów.
- Jeśli inne religie mogą umieszczać swoje banery w miejscach publicznych, chrześcijanie też powinni mieć do tego prawo - podkreśla była posłanka Partii Konserwatywnej Ann Widdecombe.
Z kolei Andrea Williams stojąca na czele Christian Concern, organizacji, której celem jest promowanie ideologii chrześcijańskiej podkreśliła, że skoro muzułmanie otrzymali zgodę na swoją kampanię reklamową to również chrześcijanie powinni zyskać większą swobodę prezentowania własnych poglądów. - Wielka Brytania jest krajem chrześcijańskim - przypomniała.