Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.08.2016 10:13 Publikacja: 09.08.2016 19:09
Foto: Fotorzepa/ Sławomir Mielnik
„Zakup Cedoka przez Itakę jest częścią strategii rozwoju touroperatora w Europie. Sprzedaż Cedoka jest częścią inwestycyjnej strategii Odiena wyjścia z działalności touroperatorskiej i przekierowaniu inwestycji na infrastrukturę hotelową” - napisano w komunikacie.
- Cedok jest najbardziej rozpoznawalną turystyczną czeską marką, my jesteśmy numerem 1 w Polsce. Czesi lubią podróżować i zrobimy wszystko, aby zaproponować im bezkonkurencyjny produkt. Jesteśmy pewni, że osiągniemy finansowy sukces już w najbliższej przyszłości. Dla Itaki to jest dobra inwestycja i duże wyzwanie - ocenia Mariusz Jańczuk, prezes i współzałożyciel Itaki.
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
https://zyciewarszawy.pl/wystawa/art42531071-wystawa-porsche-w-warszawie-setki-unikatowych-modeli-w-centrum-stolicy
Zagrożenia wynikające z obecności na stołecznych ulicach chińskich autobusów elektrycznych Yutong zanalizował Mi...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pierwsza Powojenna Konferencja Żydoznawcza zaczęła się od modlitwy za „Żydów, którzy tkwią w ciemnocie Talmudu”....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas