Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2016 15:46 Publikacja: 18.10.2016 15:00
Foto: 123RF
Obecnie niemal połowa przesyłek dostarczanych przez Swiss Post to ulotki i materiały promocyjne - wynika z danych, do których dotarł szwajcarski dziennik "Aargauer Zeitung". W ostatnim czasie jednak coraz więcej Szwajcarów zaczęło umieszczać na swoich skrzynkach pocztowych informacje, że nie życzą sobie, by dostarczać im tego typu przesyłki.
Poczta, która z dystrybuowania materiałów promocyjnych czerpie spore zyski, postanowiła więc przejść do kontrofensywy. Do 300 tysięcy gospodarstw domowych dotarł w ostatnim czasie list od Swiss Post, w którym można przeczytać, że osoby, które zgodzą się na dostarczanie im ulotek, będą raz w miesiącu dostawać drobny podarunek - np. próbkę muesli lub kostki rosołowe. Akcja ma trwać przez kwartał.
Pandemia COVID-19, zmiany klimatu oraz wojny ograniczyły plany rządów na całym świecie, związane z ograniczeniem...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
W sześć lat po upadku tzw. państwa islamskiego tysiące cywilów, zwłaszcza kobiet i dzieci z terenów byłego samoz...
BBC publikuje reportaż z Polski, w którym mieszkający w Polsce uchodźcy z Ukrainy skarżą się na narastające w na...
Szkocki parlament w pierwszym głosowaniu poparł ustawę, która zalegalizowałaby procedurę wspomaganego umierania...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Grupa ekspertów z Korei Południowej proponuje podniesienie do 2035 roku wieku, po przekroczeniu którego obywatel...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas