Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.12.2016 14:19 Publikacja: 11.12.2016 14:00
Foto: foter.com
Badanie miało zostać przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu w Baltimore. Problem w tym, że opisano je na stronie "The Onion", która zawiera artykuły satyryczne imitujące jedynie prawdziwe informacje (podobnie jak polski AszDziennik).
Prowadzący program Nyhetsmorgon najwyraźniej nie zweryfikowali jednak do końca źródła informacji, dlatego na antenie dziwili się, że "ktoś w ogóle zlecił przeprowadzenie tego badania". Poinformowali też, że wynika z niego, iż najczęściej sięgamy po banana, kiedy chcemy udawać, że rozmawiamy przez telefon. - Co to w ogóle za badanie? - śmiał się Steffo Törnquist.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Lato w Hiszpanii daje się w tym roku we znaki. Po rekordowo upalnym czerwcu nadchodzi kolejna, druga już fala up...
Na terenie dawnej wsi Zboiska, leżącej w dzisiejszych granicach Lwowa, rozpoczęły się poszukiwania ciał polskich...
W latach 2019-2023 codziennie samobójstwo popełniało w Korei Południowej średnio niemal 10 osób w wieku powyżej...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej podważył legalność listy „bezpiecznych państw”, której rząd włoski uż...
Już ponad 100 tys. mieszkańców Holandii dobrowolnie uniemożliwiło sobie uprawianie hazardu w miejscach, w któryc...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas